13. maaliskuuta 2013

Sul on kato, kosminen berberi

Moro! 
kouluviikko on lähteny iha mukavasti käyntii. Tänää oli melkee koko päivä väittelyy ja siihe liittyvii juttui(vakke ite mukan ookkaa) joten aikaste rento päivä:)

Geelikajaali cittarista 13.00e



Olin Äitin kans eilen kaupas käymässä, ni ostin tosiaan ton maybelinen geelikajaalin, oli sen verran kallis et toivon et palvelee hyvin:) Sit oon koittanu kattoo myös helmiäispuuterii mut sitä ei tunnu löytyvän mistää:( Ja jos löydän sellasen, ja se on tosi kallis, ni must tuntuu et en osta sitä vaan katon sit halvemmalla ku pääsen shoppailemaa Rauman ulkopuolelle. Sellanen ois ihan kiva löytö kevääks!




Huomen koulus on 80-luvun pukeutumispäivä ja mul on kauhee kriisi et mitä löydän kotoo päälleni. Venla lupas kuitenki auttaa mua, ni enköhän mä jotain löydä.
Nyt lähen näyttikseen, jee! Morjens:)

2 kommenttia:

  1. omg mulla on toi geelirajaus juttu ja se on NIIIIIIIIN hyvä! :D

    oh-write-your-own-story.blogspot.fi/

    VastaaPoista